Black Ft Malique - Teman Pengganti

intro : Gm Cm F Bb D Gm Ketawa bersama Cm Menangis bersama F Ku bersumpah harap kita Bb D Mati pun bersama Gm Sejak dua menjak ini Makin kerap ku diganggu visi Bila celik, juga bila mimpi Cm Aku nampak kau, tapi bukan aku yang di sisi Dia membelaimu dengan izin dan permisi F Sentuhan katanya semuanya kau iakan Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan Bb D Aku redha walau tidak ku damba Walau hampa semuanya dah dijangka Gm Beberapa purnama dulu cinta bertahta Kenangan dibina kita indah belaka Cm Ketawa bersama, menangis bersama Ku bersumpah harap kita mati pun bersama F Namun hakikatnya, bukan mudah Aku sembunyikan gulana-gundah Bb Segalanya kan berubah D Dengarkan apa yang ku mahu luah Chorus: Gm Rahsia ini Cm Telah lama ku pendamkan F Tiba masanya Bb Segala-galanya D Ku ceritakan Gm Aku kan pergi Cm Pergi ku tak akan kembali F Tiba masanya Bb D Kau cari teman pengganti Gm Dalam dunia yang maya, prejudis dan bias Kita tak terlepas dari terkena tempias Cm Rimas, ditindas, sembunyi dalam puisi dan kias Tidak kau bidas, tak berpaling walau sekilas F Hanya kau yang tahu kodeksku yang kompleks Dalam disleksia cuba kekal dalam konteks Bb D Bila dunia seolah tak memahami Kau sudi selami, dalami dan mengalami Gm Setia mendengar, sentiasa hadir Ingat setiap ulangtahun, setiap hari lahir Cm Tiba pagi Syawal, kaulah yang terawal Syawal yang terakhir ini pasti rasa janggal F 70 000 hijab harus ku singkap Ku sorok kitab balik tingkap penjara hinggap Bb D Dalam diam ada, seorang yang ku puja Kau teristimewa tapi dia yang sempurna Ulang Chorus Gm Sejak dua menjak ini, ku mencari fungsi kewujudan Dalam persekitaran yang penuh kejumudan Cm Terperangkap dalam jasad, ku keliru Mujur ada kau si peneutralisasi pilu F Namun aku tetap murung, berkurung Tubuh makin susut, menunggu tarikh luput Bb D Komplikasi di halaman rusuk kiri Makin sukar nak bernafas, nak bergerak, nak berdiri Gm Lagu ini yang terakhir aku sajikan Kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan Cm Jaga diri, jangan makan hati Yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti F Bilik dah ku kemas, katil dah ku rapi Cincin, kunci, dompet dalam laci Bb D Ada sikit wang, itu saja baki Moga-moga cukup untuk majlis itu nanti Gm Aku kan pergi Cm Bertemu kekasih abadi F Tiba masanya Bb D Kau cari teman pengganti



Writen By:
Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama