XPDC - Apa Nak Dikata (Unmetal)

Intro: G Em C D G Em C D G Em C D G Em C D G Em C D Satu hari aku berjumpa cik mek molek jual bunga G Em C D Senyuman manis menarik hati gugur bagaikan jantung ini Bm C D Bm C D Siapa hati tak tertawan manis umpama bulan G Em C D Lain hari aku kembali ingin beli bunga lagi G Em C D Namun kini hanya yang ada tinggal dua nisan saja Bm C D Bm C D Lesu aku menggeletar rakus jiwa ku terbenam Interlude: G Em C D G Em C D G Em C D Engkaulah emas engkau permata aku cuma macam ni saja G Em C D Aku mahu bertemankan hidup dengan hati ikhlas mulia Bm C D Bm C D Jangan melihatkan gaya nanti kitakan berdamai G Em C D Ukuran baju badan sendiri kita tepuk dada ini G Em C D Jika dah nasib kita jodoh gunung tak lari kemana G Em C D Apa lah kisah mahu hidup asal hati ikhlas mulia G Em C D Kalau dah memang jadi mungkin apa lagi nak dikata G Em C D Dikata aaaa aaa aaa G Em C D Haaaa aaaa aaa aaa Solo: G Em C D G Em C D G Em C D G Em C D G C D G Em C D Lain hari aku kembali ingin beli bunga lagi G Em C D Namun kini hanya yang ada tinggal dua nisan saja Bm C D Bm C D Lesu aku menggeletar rakus jiwa ku terbenam G Em C D Engkaulah emas engkau permata aku cuma macam ni saja G Em C D Aku mahu bertemankan hidup dengan hati ikhlas mulia Bm C D Bm C D Jangan melihatkan gaya nanti kitakan berdamai G Em C D Ukuran baju badan sendiri kita tepuk dada ini G Em C D Jika dah nasib kita jodoh gunung tak lari kemana G Em C D Apa lah kisah mahu hidup asal hati ikhlas mulia G Em C D Kalau dah memang jadi mungkin apa lagi nak dikata G Em C D Ukuran baju badan sendiri kita tepuk dada ini G Em C D Jika dah nasib kita jodoh gunung tak lari kemana G Em C D Apa lah kisah mahu hidup asal hati ikhlas mulia G Em C D Kalau dah memang jadi mungkin apa lagi nak dikata G Em C D Haaa aaaa aaaa aaaa G Em C D Haaa aaaa aaaa aaaa Outro: G Em C D 5x G End


Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama