Damia - Pasrah

Intro: F#m E Bm F#m C# D E E F#m F#m Berapa lama harusku menderita E Sedangkan engkau disirami bahagia Bm - E - F#m Sukarnya untukmu setia padaku C# Mudahnya engkau melupakan semua D Semua janji waktu kita bersama E E - C# Tibalah masanya aku mengalah F#m Puisi indah kini tinggal kenangan E Ikatan cinta yang penuh kedukaan Bm - E - F#m Sayunya hatiku melepaskanmu C# Berat bagiku untuk melupakanmu D Apakan daya takkanku nak merayu E F#m Inilah masanya ku nokhtahkan nya Interlude: Bm C# F#m C# F#m Aku berserah Bm Jika ditakdir untuk tidak bersama E A Kerana ku mahu dirimu bahagia C# Bersama dirinya F#m Dan aku pasrah Bm Jika diriku untuk tidak bahagia D E Pergilah kau sayangku D E D Pergilah kau kasihku bersamanya Solo: E D C#m D E F#m C# F#m Aku berserah Bm Jika ditakdir untuk tidak bersama E A Kerana ku mahu dirimu bahagia C# Bersama dirinya F#m Dan aku pasrah Bm - F# - Bm Jika diriku untuk tidak bahagia D E Pergilah kau sayangku D E - C#m - F#m Pergilah kau kasihku bersamanya Outro: E Bm F#m C# D E ~ F#m


Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama