Snapshot - Kau Yang Satu (OST Aku Isterinya)

Intro: G D Em C G D Em Aku sanggup berdusta dengan dia sanggup mendengar segala hinanya, C D Asalkan aku dapat bersama dengan mu, G D Em Hidupku tak akan serupa lagi selepas aku gelapkan hatiku, C D Agar dapat menikmati sewaktu dgn mu, Verse: Em C G D Cinta yang aku sanggup memberi kepada mu, E C D hanya sewaktu.. Hoo ooo... Chorus G D Em Benarkan aku untuk bersamamu oh sayangku, C Beriku peluang... G D Em Janganlah engkau menjauhi dirimu dariku, C D Kerna kau yang satu.. G D Em Semoga rakan baikku tak mengerti perpisahan ku diam diam idamkan, C Supaya aku tidak berasa terlalu kejam, G D Em Siapa sebenarnya dalam hatimu untukku ataupun untuk si dia, C Jangan kau cuba menyangkal perasaanku Ulang Verse Ulang Chorus G D Em Benarkan aku untuk bersamamu oh sayangku, C D Woooo Ohhhh, G D Em Janganlah engkau menjauhi dirimu dariku, C D Kerna kau yang satu WOOOO OHHHHH OHHHH OHHH Outro: G D Em C G



Writen By:
Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama