Alleycats - Andainya Aku Pergi Dulu

Intro ----- Am / Am - G / F / F - G / Am / G / Am / Am / Verse 1 ------- Am G Am Andainya aku pergi dulu sebelum mu.. janganlah kau bersedih hati Am G Am Andainya aku tiada lagi di sisimu.. janganlah kau memencil diri G Am F G Am Bayangkanlah masa-masa bahagia.. semasa engkau dan aku F G Am F G Am Bermesra di langit biru.. di waktu kasih berpadu Verse 2 ------- Am G Am Andainya engkau pergi dulu sebelumku.. mestikah aku hidup melara Am G Am Andainya engkau tiada lagi di sisiku.. mestikah aku kecewa G Am F G Am Ku percaya kau selalu di sisiku.. walaupun jasadmu tiada F G Am F G Am Walau di mana kau berada.. kasihku takkan berubah Chorus ------ Am G Am Di pohon cemara ku ukirkan kata cinta.. bulan tersenyum dan bersinar Am G C Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu.. meraikan suasana indah Dm F Am F G Am Di sini ku berjanji disaksi rembulan.. andainya ku pergi dulu F G Am F G Am Jikalau ku pergi dulu.. ku nantimu di pintu syurga * Ulang Verse 1, Chorus, Verse 1 dengan baris ini:- F G Am F E Am / Am - G / F - G / Am // Bermesra di langit biru.. di waktu kasih berpadu



Writen By:
Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama