Ramli Sarip Sweet Charity - Keliru

Intro: F#5-F#5-F#5 X X X 4x Bm - G - A - F# 2x Bm F#m Di tepian simpang ini Sejenak aku terhenti G A F#m Terbayanglah bagaimana Pengembaraanku bermula Bm F#m Ku tinggalkan segala yang Ku sayang dan ku cinta G A F#m Hanya untuk mencari Satu identiti diri yang murni Bm - G - A - F# 2x Bm F#m Setelah terjerat dalam Dilema aku mengerti G A F#m Bagaimana sukarnya Mengenai diri sendiri Bm F#m Hanyutlah aku dalam arus Hidup yang tak menentu G A F#m Maka timbul kesedaran Yang aku selama ini keliru Keyboard saja: G A G Bm Ku pandukan cahayaMu DariMu Ilahi G A G A Bm Aku bersujud memohon doa Memohon rahmat, memohon restuMu G A G Bm Kau senangkanlah Mudahkanlah perjalanan hidupku G A G Selama ini aku terpedaya F#5-F#5-F#5 X X X F#5-F#5-F#5 X X X Dan keliru, keliru, keliru, keliru Guitar solo: Bm - G - A - F# 2x Bm F#m Setelah terjerat dalam Dilema aku mengerti G A F#m Bagaimana sukarnya Mengenai diri sendiri Bm F#m Hanyutlah aku dalam arus Hidup yang tak menentu G A F#m Maka timbul kesedaran Yang aku selama ini keliru Bm - G - A - F# Keliru 7x F#5-F#5-F#5 X X X 4x



Writen By:
Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama