May - Cintamu Mekar Di hati

Intro: G B C D (2X) Em D Em Kau umpama bunga yang mekar di hatiku C D Em Ku harap kau mekarlah selama-lamanya Em D Em Kau umpama bintang menyinari hidupku C D Em Ku harap kau terus bersinar Bridge: Bm Em Ketika kau perlukan aku Am Em Sentiasa aku ada di sisi mu Bm C G Ketika ku rindu padamu terasa cinta D Semakin dalam... Chorus: G Sayang... Bm C D Kasihku abadi cinta mu mekar di hati ini C D Kau dalam ingatan di sepanjang hayatku C D G Demi teguhnya cinta selama-lamanya Bridge: Bm Em Ketika kau perlukan aku Am Em Sentiasa aku ada di sisi mu Bm C G Ketika ku rindu padamu terasa cinta D Semakin dalam... Chorus: G Sayang... Bm C D Kasihku abadi cinta mu mekar di hati ini C D Kau dalam ingatan di sepanjang hayatku C D G Demi teguhnya cinta selama-lamanya lEAD: A G C D E D C D Bridge: Bm Em Ketika kau perlukan aku Am Em Sentiasa aku ada di sisi mu Bm C G Ketika ku rindu padamu terasa cinta D Semakin dalam... Chorus: G Sayang... Bm C D Kasihku abadi cinta mu mekar di hati ini C D Kau dalam ingatan di sepanjang hayatku C D G Demi teguhnya cinta selama-lamanya Em D Em Kau umpama bunga yang mekar di hatiku C D Em Ku harap kau mekarlah selama-lamanya Em D Em Kau umpama bintang menyinari hidupku C D Em Em Bm C Ku harap kau terus bersinar

Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama